Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vybraných faktorů konkurenceschopnosti destinace Praha

Analýza vybraných faktorů konkurenceschopnosti destinace Praha

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Janoušková
Šetření:01. 05. 2024 - 20. 05. 2024
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):68 / 68
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:32,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem průzkumu je analyzovat, jaké faktory mají vliv na konkurenceschnopnost destinace Praha v domácím cestovním ruchu. Pro zjištění daných faktorů bude využito posouzení významnosti a výkonnosti jednotlivých faktorů pomocí škálování. 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pro účely průzkumu bylo vybráno 32 faktorů konkurenceschopnosti destinací.

1. Na stupnici od 1 do 5 nejprve prosím určete, jak vnímáte významnost=důležitost vybraných faktorů na konkurenceschopnost destinace Praha (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

2. Poté budou v dotazníku ty samé faktory (otázky) zobrazeny ještě jednou, ale tentokrát u nich prosím na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací , jak si Praha stojí v...(1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost)

Odpovědi respondentů

1. Kolikrát jste již Prahu navštívila?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100421,05 %21,05 %  
5315,79 %15,79 %  
20210,53 %10,53 %  
1000210,53 %10,53 %  
15015,26 %5,26 %  
50015,26 %5,26 %  
1515,26 %5,26 %  
815,26 %5,26 %  
5015,26 %5,26 %  
1715,26 %5,26 %  
3015,26 %5,26 %  
615,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:130.94
Minimum:5
Maximum:1000
Variační rozpětí:995
Rozptyl:64118.06
Směrodatná odchylka:253.22
Medián:30
Modus:100

Graf

2. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva kulturně-historických památek1789,47 %89,47 %  
akce - festivaly, koncerty, veletrhy1368,42 %68,42 %  
nákupy1157,89 %57,89 %  
sportovní využití631,58 %31,58 %  
přírodní zajímavosti526,32 %26,32 %  
návštěva restaurace526,32 %26,32 %  
Rodina 15,26 %5,26 %  
pracovně15,26 %5,26 %  
Nábor k policii 15,26 %5,26 %  
Vzdělávání15,26 %5,26 %  
Za bratrem15,26 %5,26 %  
relaxace - spa, wellness15,26 %5,26 %  

Graf

3. Jak dlouho trvala Vaše návštěva Prahy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 den315,79 %15,79 %  
obvykle 2 dny15,26 %5,26 %  
Různě 15,26 %5,26 %  
nejdéle 2 dny, jinak den až půlden15,26 %5,26 %  
Celkem mnoho let 15,26 %5,26 %  
315,26 %5,26 %  
715,26 %5,26 %  
Jeden den 15,26 %5,26 %  
v průměru 4 dny15,26 %5,26 %  
To se dost liší, často jedu do Prahy na jeden den, ale už jsem tam byla i ma víkend nebo v rámci dovolené na celý týden15,26 %5,26 %  
Týden, víkend 15,26 %5,26 %  
2-4 dny15,26 %5,26 %  
2 dny15,26 %5,26 %  
jednodenní výlety15,26 %5,26 %  
Celý den 15,26 %5,26 %  
Několik hodin až dní15,26 %5,26 %  
3 dny a 6 dní 15,26 %5,26 %  

Graf

4. V jakém městě, popřípadě kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Most210,53 %10,53 %  
Brno210,53 %10,53 %  
Vysočina 210,53 %10,53 %  
Středočeský kraj 210,53 %10,53 %  
Opava15,26 %5,26 %  
Plzeňský 15,26 %5,26 %  
Ústecký 15,26 %5,26 %  
Tvarožná15,26 %5,26 %  
moravsoslezský15,26 %5,26 %  
Pardubický15,26 %5,26 %  
Moravskoslezský kraj - Havířov15,26 %5,26 %  
Olomoucký/Královéhradecký 15,26 %5,26 %  
Kraj Vysočina15,26 %5,26 %  
jihomoravský15,26 %5,26 %  
Středočeský15,26 %5,26 %  

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

5. Dostatečné množství různých přírodních atraktivit („zelené oblasti“, parky, fauna, flora apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3842,11 %42,11 %  
5526,32 %26,32 %  
4421,05 %21,05 %  
2210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.65
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

6. Dostatečné množství a unikátnost různých kulturně-historických atraktivit (památky, hrady apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51263,16 %63,16 %  
4421,05 %21,05 %  
1210,53 %10,53 %  
315,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.41
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.13
Směrodatná odchylka:1.06
Medián:5
Modus:5

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

7. Vhodné podnebí, klima pro návštěvu destinace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4947,37 %47,37 %  
3842,11 %42,11 %  
115,26 %5,26 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.53
Minimum:3
Maximum:4
Variační rozpětí:1
Rozptyl:0.26
Směrodatná odchylka:0.51
Medián:4
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

8. Dostatečné množství kulturně-společenských akcí – festivaly, veletrhy, koncerty, sezónní a tematické trhy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
5526,32 %26,32 %  
2315,79 %15,79 %  
1315,79 %15,79 %  
415,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.12
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.74
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

9. Dostatečné množství tematických akcí – např. festivaly jídla

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2736,84 %36,84 %  
3526,32 %26,32 %  
5315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
4210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.82
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.28
Směrodatná odchylka:1.13
Medián:3
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

10. Dostatečné množství sportovních akcí (např. městské maratony, sportovní soutěže apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2736,84 %36,84 %  
1526,32 %26,32 %  
4421,05 %21,05 %  
3210,53 %10,53 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.35
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.24
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:2
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

11. Široké možnosti k nakupování

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4421,05 %21,05 %  
2421,05 %21,05 %  
3421,05 %21,05 %  
5421,05 %21,05 %  
1315,79 %15,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.12
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.74
Směrodatná odchylka:1.32
Medián:3
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

12. Nabídka různých možností zábavy (noční život, tematické parky, zoo, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
5526,32 %26,32 %  
2315,79 %15,79 %  
4315,79 %15,79 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

13. Velký výběr stravovacích zařízení (zahrnující také street food)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3947,37 %47,37 %  
4526,32 %26,32 %  
1210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

14. Kvalita stravovacích zařízení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4842,11 %42,11 %  
3736,84 %36,84 %  
2210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.35
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.49
Směrodatná odchylka:0.7
Medián:3
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

15. Široký výběr kulturních zařízení – muzea, galerie, divadla apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5947,37 %47,37 %  
4736,84 %36,84 %  
1210,53 %10,53 %  
315,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.24
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.07
Směrodatná odchylka:1.03
Medián:4
Modus:5

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

16. Dostatečné množství ubytovacích zařízeních v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5842,11 %42,11 %  
4526,32 %26,32 %  
3421,05 %21,05 %  
215,26 %5,26 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.06
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.93
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:4
Modus:5

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

17. Kvalita ubytovacích zařízení v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4842,11 %42,11 %  
3526,32 %26,32 %  
5315,79 %15,79 %  
2210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.59
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.76
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:4
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

18. Ubytovací zařízení, která jsou šetrnější k životnímu prostředí (např. hotelové restaurace využívající lokálních surovin, kohoutky s regulací průtoku vody, organizování šetrnějších způsobů dopravy, např. půjčovny kol)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3947,37 %47,37 %  
2315,79 %15,79 %  
1315,79 %15,79 %  
5315,79 %15,79 %  
415,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.88
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.24
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

19. Dostatečný rozsah a kvalita infrastruktury cestovního ruchu – např. návštěvnická centra, letiště, půjčovny aut, průvodcovské služby

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
4421,05 %21,05 %  
2421,05 %21,05 %  
5315,79 %15,79 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.94
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

20. Kvalitní a dostupná dopravní infrastruktura v destinaci – veřejná doprava apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4526,32 %26,32 %  
5526,32 %26,32 %  
3421,05 %21,05 %  
2315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:4
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

21. Přístupnost do destinace – např. vlakem, autem, na kole apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4842,11 %42,11 %  
5526,32 %26,32 %  
3421,05 %21,05 %  
1210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.82
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.03
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:4
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

22. Dostatečná infrastruktura pro osoby se znevýhodněním (bezbariérové přístupy, komentované prohlídky pro osoby se znevýhodněním apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2631,58 %31,58 %  
3526,32 %26,32 %  
4421,05 %21,05 %  
5210,53 %10,53 %  
1210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.88
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.11
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:3
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

23. Dostupnost turistických míst a atrakcí – dostatečný počet parkovacích míst, pěší zóny, turistická značení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4736,84 %36,84 %  
3631,58 %31,58 %  
2210,53 %10,53 %  
1210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.29
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.97
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:3
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

24. Dopravní prostředky šetrnější k životnímu prostředí – např. sdílená kola, koloběžky, ekologické tramvaje vedoucí okolo nejzajímavějších míst)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2736,84 %36,84 %  
1631,58 %31,58 %  
4315,79 %15,79 %  
3210,53 %10,53 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.18
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.15
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:2
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

25. Pohostinnost a vstřícnost místních obyvatel vůči turistům v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2736,84 %36,84 %  
4631,58 %31,58 %  
3315,79 %15,79 %  
5315,79 %15,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.19
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:3
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

26. Destinace využívá digitálních informačních technologií smart destinací – např. chytré parkování – aplikace, digitální pass s nabídkami a slevami na atrakce a služby, QR kódy s informacemi o turistické atrakci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2631,58 %31,58 %  
4421,05 %21,05 %  
3421,05 %21,05 %  
1421,05 %21,05 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.53
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.14
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:2
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

27. Nabídka wellness a spa zařízení k odpočinku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2631,58 %31,58 %  
1526,32 %26,32 %  
3315,79 %15,79 %  
4315,79 %15,79 %  
5210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.47
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.51
Směrodatná odchylka:1.23
Medián:2
Modus:2

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

28. Bezpečnost v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5631,58 %31,58 %  
4526,32 %26,32 %  
3421,05 %21,05 %  
2210,53 %10,53 %  
1210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.65
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.49
Směrodatná odchylka:1.22
Medián:4
Modus:5

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

29. Čistota v destinaci, hygiena, dostatek veřejných sanitárních zařízení, likvidace pevného odpadu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5736,84 %36,84 %  
4631,58 %31,58 %  
2421,05 %21,05 %  
315,26 %5,26 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.82
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.4
Směrodatná odchylka:1.19
Medián:4
Modus:5

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

30. Povědomí a celková image destinace – obecné vnímání Prahy jako vhodné destinace k návštěvě z pohledu návštěvníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5736,84 %36,84 %  
3526,32 %26,32 %  
4421,05 %21,05 %  
2315,79 %15,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.82
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.15
Směrodatná odchylka:1.07
Medián:4
Modus:5

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

31. Poměr cena/výkon za produkty a služby cestovního ruchu (např. ubytování, restaurace, atrakce apod.)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4947,37 %47,37 %  
5421,05 %21,05 %  
3315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.71
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.1
Směrodatná odchylka:1.05
Medián:4
Modus:4

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

32. Destinační management implementuje do strategie rozvoje principy udržitelnosti a snaží se eliminovat negativní dopady cestovního ruchu (např. péče o životní prostředí, šetrnější dopravní prostředky, řešení přetíženosti centra města, tvorba alternativních turistických tras mimo přetížené historické centrum města)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3842,11 %42,11 %  
2421,05 %21,05 %  
4315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.93
Směrodatná odchylka:0.97
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

33. Vhodná forma propagace pro oslovení návštěvníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3842,11 %42,11 %  
2421,05 %21,05 %  
4315,79 %15,79 %  
1315,79 %15,79 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.71
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.85
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

34. Budování rozeznatelné značky a pozitivní image, povědomí o destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3631,58 %31,58 %  
4526,32 %26,32 %  
1421,05 %21,05 %  
2210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.43
Směrodatná odchylka:1.2
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

35. Destinace nabízí dobrý přístup k informacím o destinaci – webové stránky, propagační materiály, informační centra

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
4526,32 %26,32 %  
2421,05 %21,05 %  
5210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.18
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.78
Směrodatná odchylka:0.88
Medián:3
Modus:3

Graf

Na stupnici od 1 do 5 určete, jak vnímáte významnost (důležitost) následujících faktorů konkurenceschopnosti destinací. Jak vnímáte důležitost daného faktoru destinace pro návštěvu destinace (1 = zcela nevýznamný, 5 = velmi významný).

36. Destinace podporuje vzdělávání návštěvníků o limitech, pravidlech a kultuře chování v destinaci (např. s respektem k historickým památkám, dodržování nočního klidu)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
4526,32 %26,32 %  
2315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.12
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

37. Dostatečné množství různých přírodních atraktivit („zelené oblasti“, parky, fauna, flora apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31052,63 %52,63 %  
4631,58 %31,58 %  
5210,53 %10,53 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.39
Směrodatná odchylka:0.62
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

38. Dostatečné množství a unikátnost různých kulturně-historických atraktivit (památky, hrady apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5947,37 %47,37 %  
4421,05 %21,05 %  
3315,79 %15,79 %  
2210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.06
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.18
Směrodatná odchylka:1.09
Medián:4
Modus:5

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

39. Vhodné podnebí, klima pro návštěvu destinace

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41052,63 %52,63 %  
5421,05 %21,05 %  
3315,79 %15,79 %  
115,26 %5,26 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.88
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.61
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

40. Dostatečné množství kulturně-společenských akcí – festivaly, veletrhy, koncerty, sezónní a tematické trhy

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5947,37 %47,37 %  
4421,05 %21,05 %  
2315,79 %15,79 %  
3210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.38
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:4
Modus:5

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

41. Dostatečné množství tematických akcí – např. festivaly jídla

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4736,84 %36,84 %  
3631,58 %31,58 %  
5315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.01
Směrodatná odchylka:1.01
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

42. Dostatečné množství sportovních akcí (např. městské maratony, sportovní soutěže apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
5421,05 %21,05 %  
4421,05 %21,05 %  
1210,53 %10,53 %  
2210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.35
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.24
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

43. Široké možnosti k nakupování

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5842,11 %42,11 %  
3526,32 %26,32 %  
4526,32 %26,32 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.12
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.74
Směrodatná odchylka:0.86
Medián:4
Modus:5

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

44. Nabídka různých možností zábavy (noční život, tematické parky, zoo, atd.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5947,37 %47,37 %  
4526,32 %26,32 %  
3315,79 %15,79 %  
2210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.18
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:4
Modus:5

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

45. Velký výběr stravovacích zařízení (zahrnující také street food)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4631,58 %31,58 %  
3631,58 %31,58 %  
5526,32 %26,32 %  
215,26 %5,26 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.76
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

46. Kvalita stravovacích zařízení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41052,63 %52,63 %  
2315,79 %15,79 %  
3315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.29
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.97
Směrodatná odchylka:0.99
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

47. Ubytovací zařízení, která jsou šetrnější k životnímu prostředí (např. hotelové restaurace využívající lokálních surovin, kohoutky s regulací průtoku vody, organizování šetrnějších způsobů dopravy, např. půjčovny kol)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31052,63 %52,63 %  
4526,32 %26,32 %  
1210,53 %10,53 %  
2210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

48. Široký výběr kulturních zařízení – muzea, galerie, divadla apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51052,63 %52,63 %  
4421,05 %21,05 %  
3210,53 %10,53 %  
1210,53 %10,53 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.12
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.49
Směrodatná odchylka:1.22
Medián:5
Modus:5

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

49. Dostatečné množství ubytovacích zařízeních v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4631,58 %31,58 %  
3631,58 %31,58 %  
5526,32 %26,32 %  
115,26 %5,26 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.76
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

50. Kvalita ubytovacích zařízení v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4736,84 %36,84 %  
3526,32 %26,32 %  
5421,05 %21,05 %  
2315,79 %15,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.65
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.87
Směrodatná odchylka:0.93
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

51. Ubytovací zařízení, která jsou šetrnější k životnímu prostředí (např. hotelové restaurace využívající lokálních surovin, kohoutky s regulací průtoku vody, organizování šetrnějších způsobů dopravy, např. půjčovny kol)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31052,63 %52,63 %  
2315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
4210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

52. Dostatečný rozsah a kvalita infrastruktury cestovního ruchu – např. návštěvnická centra, letiště, půjčovny aut, průvodcovské služby

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3736,84 %36,84 %  
4736,84 %36,84 %  
2210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.41
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.63
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

53. Kvalitní dopravní infrastruktura v destinaci – veřejná doprava apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4947,37 %47,37 %  
5526,32 %26,32 %  
3315,79 %15,79 %  
215,26 %5,26 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.94
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.68
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

54. Přístupnost do destinace – např. vlakem, autem, na kole apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4736,84 %36,84 %  
3631,58 %31,58 %  
5526,32 %26,32 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.88
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.61
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

55. Dostatečná infrastruktura pro osoby se znevýhodněním (bezbariérové přístupy, komentované prohlídky pro osoby se znevýhodněním apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3947,37 %47,37 %  
4526,32 %26,32 %  
2210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.29
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

56. Dostupnost turistických míst a atrakcí – dostatečný počet parkovacích míst, pěší zóny, turistická značení

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3947,37 %47,37 %  
2421,05 %21,05 %  
4315,79 %15,79 %  
5315,79 %15,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.24
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.82
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

57. Dopravní prostředky šetrnější k životnímu prostředí – např. sdílená kola, ekologické tramvaje vedoucí okolo nejzajímavějších míst)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31052,63 %52,63 %  
4526,32 %26,32 %  
2315,79 %15,79 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.06
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.43
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

58. Destinace využívá digitálních informačních technologií smart destinací – např. chytré parkování – aplikace, digitální pass s nabídkami a slevami na atrakce a služby, QR kódy s informacemi o turistické atrakci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31157,89 %57,89 %  
4421,05 %21,05 %  
1210,53 %10,53 %  
2210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.94
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

59. Nabídka wellness a spa zařízení k odpočinku

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3842,11 %42,11 %  
4526,32 %26,32 %  
2315,79 %15,79 %  
1210,53 %10,53 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.87
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

60. Pohostinnost a vstřícnost místních obyvatel vůči turistům v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2736,84 %36,84 %  
3631,58 %31,58 %  
4421,05 %21,05 %  
115,26 %5,26 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.82
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.65
Směrodatná odchylka:0.81
Medián:3
Modus:2

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

61. Bezpečnost v destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4842,11 %42,11 %  
2421,05 %21,05 %  
5421,05 %21,05 %  
3315,79 %15,79 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.65
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.99
Směrodatná odchylka:1
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

62. Čistota v destinaci, hygiena, dostatek veřejných sanitárních zařízení, likvidace pevného odpadu

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3947,37 %47,37 %  
4526,32 %26,32 %  
5315,79 %15,79 %  
2210,53 %10,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.47
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.64
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

63. Povědomí a celková image destinace – obecné vnímání Prahy jako vhodné destinace k návštěvě z pohledu návštěvníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4842,11 %42,11 %  
5526,32 %26,32 %  
3315,79 %15,79 %  
2210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.82
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.9
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

64. Destinační management implementuje do strategie rozvoje principy udržitelnosti a snaží se eliminovat negativní dopady cestovního ruchu (např. péče o životní prostředí, šetrnější dopravní prostředky, řešení přetíženosti centra města, tvorba alternativních turistických tras mimo přetížené historické centrum města)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31263,16 %63,16 %  
4421,05 %21,05 %  
2210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.06
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.31
Směrodatná odchylka:0.56
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

65. Vhodná forma propagace pro oslovení návštěvníků

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31052,63 %52,63 %  
4526,32 %26,32 %  
2210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  
515,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.18
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.4
Směrodatná odchylka:0.64
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

66. Budování rozeznatelné značky a pozitivní image, povědomí o destinaci

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31052,63 %52,63 %  
4736,84 %36,84 %  
115,26 %5,26 %  
215,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.29
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.35
Směrodatná odchylka:0.59
Medián:3
Modus:3

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

67. Destinace nabízí dobrý přístup k informacím o destinaci – webové stránky, propagační materiály, informační centra

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4947,37 %47,37 %  
3526,32 %26,32 %  
2210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.53
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.64
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:4
Modus:4

Graf

2. Na stupnici od 1 do 5 ohodnoťte, jaké úrovně výkonnosti Praha dosahuje v jednotlivých kritérií konkurenceschopnosti destinací. (1 = velmi slabá výkonnost, 5 = velmi vysoká výkonnost).

68. Destinace podporuje vzdělávání návštěvníků o limitech, pravidlech a kultuře chování v destinaci (např. s respektem k historickým památkám, dodržování nočního klidu)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3842,11 %42,11 %  
4631,58 %31,58 %  
2210,53 %10,53 %  
5210,53 %10,53 %  
115,26 %5,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.35
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.62
Směrodatná odchylka:0.79
Medián:3
Modus:3

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Výsledky tohoto průzkumu jsou zatím příliš čerstvé, průzkum čeká na přípravu metabáze (zkuste se vrátit za hodinu).

Citace

Janoušková, A.Analýza vybraných faktorů konkurenceschopnosti destinace Praha (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://analyza-vybranych-faktoru-24.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.